Yüzümdeki kaşıntı ve kızarıklık neden?

Soru

Merhaba… 4 aya yakındır burun kenarlarından yanaklarıma doğru kaşıntım var. Ayrıca burun kenarlarımda kızarıklık var. 2 ayrı cildiye doktoruna göründüm. İlk gittiğim doktor alerji hapıyla birlikte locoderm+bepantol cilt bakım kremli bir karışım kullanmamı söyledi. Alerji testimde sorun yoktu. Alerji hapını da emziriyor olmam kaynaklı çok kullanamadım, bendede bebegimde de huzursuzluk yarattığını düşünüyorum. Krem tek başına etki etmedi sonrasında.Diğer gittiğim doktor ise hipokort krem verdi, 5 gün kullan ve bırak dedi. Oda hiç bir etki etmedi. Hala ara ara yoğunlaşan kaşıntı ve kızarıklık devam ediyor. Yüzüme ne kullanmam gerek, sorunum ne, temizleyici/tonik/nemlendirici kullanmak istiyorum ama ne kullanacağımı bilmiyorum.Ne yapmalıyım, bana birşeyler söyleyin ne olur 🙁

Aktif 0
Eftelya 2 ay 1 Cevap 110 Görüntülenme 0

Cevap ( 1 )

  1. Merhaba,

    Cildinizde yoğunlaşan kızarıklık ve hassasiyeti gözlemleyemediğimiz için ürün önerisinde bulunmak doğru olmayacaktır.Belirtmiş olduğunuz bilgiler doğrultusunda doktorunuza danışarak ürün kullanmanızı tavsiye ederiz.

    İlginiz için teşekkür ederiz,
    Sevgiler.

Bir cevap bırakın

Seçiniz
Seçiniz

Güvenlik Kodu Güvenlik kodunu güncellemek için resme tıklayın.